ОДЕССКИЙ ТРАНСПОРТНЫЙ ФОРУМ

Объявление

ПРИВЕТСТВУЕМ ВАС НА ОДЕССКОМ ТРАНСПОРТНОМ ФОРУМЕ

ЛЮБЫЕ ПОПЫТКИ ВЗАИМНЫХ ОСКОРБЛЕНИЙ НА ПОЛИТИЧЕСКОЙ ПОЧВЕ И ЛЮБЫЕ ДЕЙСТВИЯ, НАРУШАЮЩИЕ КОНСТИТУЦИЮ УКРАИНЫ КАРАЮТСЯ БЕССРОЧНЫМ БАНОМ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ

Администрация форума настоятельно рекомендует ознакомиться с Правилами форума.

Использование информации без разрешения авторов и администрации форума категорически запрещено!

Обсуждение изменений бортномеров подвижного состава на форуме категорически запрещено!

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » ОДЕССКИЙ ТРАНСПОРТНЫЙ ФОРУМ » Железнодорожный, морской и авиационный транспорт » Укрзалізниця. Новости железных дорог Украины.


Укрзалізниця. Новости железных дорог Украины.

Сообщений 1 страница 30 из 40

1

Предлагаю в данной теме обговаривать события на других железных дорогах Украины, кроме Одесской.
Начну с очень приятного события.

http://www.uz.gov.ua/index.php?f=Doc.Vi … amp;lng=uk

Укрзалізниця відкрила електрифікований рух на ділянці Конотоп-Ворожба

Сьогодні, 17 червня 2010 року, наПівденно-Західній залізниці урочисто відкрито нову електрифіковану ділянку Конотоп-Ворожба, по якій відправлено в перший рейс електропоїзд підвищеного комфорту Ворожба-Київ. В урочистостях взяли участь Президент України Віктор Янукович, Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко та Генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк.

Під час урочистостей Президент України Віктор Янукович та гості заходу відправили в перший рейс електропоїзд підвищеного комфорту № 818/817 сполученням Ворожба-Київ. Квиток від станції Ворожба до станції Київ-Пасажирський в електропоїзді підвищеного комфорту коштує 15 грн., що на 25-60 грн. дешевше, ніж на той самий напрямок в пасажирських поїздах. Відтак пасажири зможуть електропоїздами підвищеного комфорту за менший час та без пересадок прямувати до Києва.

Дані роботи проводилися в рамках реалізації програми електрифікації залізничних доріг України на 2008-2020 рр. Протяжність нової електрифікованої ділянки Конотоп-Ворожба – 76 км. Завдяки запуску електрифікованої залізничної ділянки Конотоп-Ворожба вдасться на 6,5 годин прискорити рух вагонопотоку з Південної залізниці в напрямку Білорусі за рахунок пропуску його через стик Ворожба замість стику Гребінка-Дарниця.

Також під час проведення робіт з електрифікації ділянки залізничники відреконструювали колії станцій Путивль, Ворожба, Дубов’язівка та Путійська. Виконано середній ремонт на перегонах Путивль-Кошари, Дубов’язівка-Конотоп, а також укладено стрілочні переводи на станціях Кошари, Ворожба та Путивль.

На станції Ворожба був відреконструйований залізничний вокзал, якому цьогоріч виповнюється 122 роки. Нині ця пам’ятка архітектури обладнана сучасними технічними засобами, які відповідають рівню оснащення столичного вокзалу. Зокрема, на вокзалі відремонтовано дах та фасад приміщення, зал очікування та службово-технічні приміщення, а також облаштовано пасажирські платформи Київського та Курського напрямків.

Станція Ворожба є одним з найбільших залізничних вузлів, що з’єднують Західну частину Росії з лівим берегом Дніпра, поєднує Східну частину України з Республікою Білорусь та портами Прибалтійських країн, а також є важливим залізничним вузлом, стиковим пунктом між Південно-Західною та Південною залізницями.

Довідка. Роботи з електрифікації дільниці Конотоп – Ворожба Південно-Західної залізниці розпочалися у 2009 році.

Електрифікація цієї залізничної дільниці дасть можливість:

скоротити витрати на оплату енергоносіїв на 58 млн грн. на рік ;
послабити негативний вплив залізничного транспорту на оточуюче природне середовище – зменшаться викиди забруднюючих речовин у атмосферу за рахунок скорочення споживання дизельного палива на 9,9 тис. тонн на рік;
досягти енергозберігаючого ефекту – економії близько 3,7 тис. тонн умовного палива на рік;
- підвищити надійність системи електропостачання всієї інфраструктури залізниці та рівень безпеки перевезень;

забезпечити надійне приміське сполучення у регіоні Сумської області.
створити соціальний ефект – появу додаткових робочих місць по експлуатації нових пристроїв електропостачання, що забезпечує зайнятість населення, підвищує їх матеріальне становище.
При вартості будівництва електрифікації 99,5 млн грн. окупність капітальних вкладень становить 1,7 роки.

Загалом електрифікація залізниць здійснюється для розвитку міжнародних транспортних коридорів, реалізації завдань з розмежування вантажного та пасажирського руху, а також набуває особливої актуальності при постійно зростаючих цінах на нафтопродукти. Основною перевагою використання електричної тяги є зниження в 3-5 (у залежності від видів руху) собівартості перевезень в порівнянні з тепловозною тягою.

Упродовж 1991-2009 років власними силами залізниць України була здійснена електрифікація 1689,2 км залізничних ліній, у порівнянні з 1991 роком полігон електрифікації збільшився на 21%. На сьогодні загальна довжина електрифікованих дільниць складає 9756 км, що становить 44,3% від загальної експлуатаційної довжини залізниць України.

Прес-центр

(044) 465-24-28, 465-21-76, 465-21-72

е-mail: ргеsscenter@uz.gov.ua

0

2

http://www.uz.gov.ua/index.php?m=info.n … 292.0.news

Залізничники проводять роботи з модернізації та електрифікації дільниці Полтава – Кременчук

http://s06.radikal.ru/i179/1007/65/1e8639d3e759.jpg

Залізничники проводять масштабні роботи з модернізації та електрифікації дільниці Полтава – Кременчук на напрямку Полтава – Кременчук – Бурти – Користівка . На одноколійних ділянках триває будівництво другої колії, зокрема, у 2010 році заплановано збудувати 9 км другої колії та укласти 20 комплектів стрілочних переводів. Одночасно на дільниці Полтава – Кременчук відбувається повна модернізація пристроїв зв’язку, сигналізації, централізації та блокування. Роботи здійснюються за рахунок консолідації ресурсів залізниць України.

Переведення напрямку Полтава – Кременчук – Бурти – Користівка на електротягу дозволить збільшити пропускну спроможність залізниць у напрямку портів Чорного моря, розвантажити основний Кримський напрямок (Запоріжжя - Мелітополь - Джанкой) і перевести частину пасажирських поїздів на другий паралельний хід (Полтава – Кременчук – Знам’янка – Долинська - Миколаїв – Херсон – Вадим – Джанкой), а також забезпечити енергоефективність перевезень, знизити їх собівартість, зменшити негативний вплив залізничного транспорту на навколишнє середовище.

На даний час залізничники проводять роботи з будівництва контактної мережі на дільниці Полтава Південна – Мала Перещепинська – Новосенжари. Зокрема, вже встановлено 53%, опор контактної мережі, 34% анкерів та 41,7% відтяжок, змонтовано 26,5% консолей, 81% кронштейнів, 26,5% фіксаторів, 18,2% траверсу перехідних опор, розкатано 27,7% несучого тросу та 37,2% контактного проводу.

Також розпочато будівництво контактної мережі на дільниці Новосенжари – Лещінівка, там вже встановлено 16% опор. Окрім того, продовжуються роботи з електрифікації колій станції Кременчук: встановлено 74,1% опор контактної мережі, 68,5% анкерів та 47% фундаментів.

Роботи з електрифікації дільниці Полтава-Кременчук тривають на розгорнутій довжині 395,7 км, експлуатаційна довжина – 119 км.

Завершити роботи з будівництва контактної мережі та ввести дільницю в експлуатацію за тимчасовою схемою живлення від пересувної тягової підстанції Кременчук планується наступного року. Перевести дільницю на постійну схему живлення передбачається в 2012 році, коли буде закінчено будівництво стаціонарних тягових підстанцій Кобиляки та Кременчук.

Довідка.
Згідно з попередніми розрахунками загальна кошторисна вартість будівництва на дільниці Полтава – Кременчук складає 1981,6 млн. грн. (у цінах 2009 року). З них для проведення робіт з електрифікації передбачено 374,9 млн. грн., а на 2010 рік – 150,7 млн. грн.

0

3

http://uz.gov.ua/index.php?f=Doc.View&a … amp;lng=uk

Триває відкрите голосування за переможців фотоконкурсу «Залізничні мандрівки»

Вот здесь много интересных фотографий-конкурсантов:

http://www.uz.gov.ua/?m=speach.questsoc&lng=uk

0

4

http://uz.gov.ua/index.php?f=Doc.View&a … amp;lng=uk

22 серпня 2011 року на вокзалі ст. Житомир відбудеться урочисте відкриття електрифікованої дільниці Фастів-Житомир та відправлення у перший рейс електропоїзду підвищеного комфорту сполученням Житомир-Київ-Житомир.

Початок заходу: о 15.00.

Електропоїзд підвищеного комфорту сполученням Житомир-Київ-Житомир перебува тиме в дорозі 1 год. 34 хв .:

№ 862 Житомир-Київ відправл ятиметься із Житомира о 6 год. 17 хв. ; прибува тиме до Києва о 7 год.51 хв.

№ 861 Київ – Житомир відправлятиметься з Києва о 18 год. 04 хв.; прибува тиме до Житомира о 19:38 хв.

0

5

Север Крыма оказался лишним в планах железнодорожников к Евро-2012
Соединить Керчь и Херсон обещают электричкой

http://www.nr2.ru/crimea/357425.html

Конечно, "электричка" на неэлектрифицированном маршруте - ошибка журналистов. На самом деле с 2012 года обещают дизель-поезд "Николаев-Керчь".

0

6

Сегодня состоялось открытие электрифицированного участка Полтава-Кременчуг.
http://uz.gov.ua/index.php?f=Doc.View&a … amp;lng=uk
http://uz.gov.ua/index.php?f=Doc.View&a … amp;lng=uk

0

7

Колесников: Презентация поезда Hyundai для Украины состоится в конце декабря
http://news.finance.ua/ru/~/1/0/all/2011/11/30/260784

0

8

Поезда хУНДАЙ ДЛЯ хАРЬКОВА  скоро приплывут в Одессу

http://www.segodnya.ua/news/14322240.html

0

9

Надо бі встретить в феврале. :)

Offtopic: чем же тебя так Харьков и Хюндай обидели? :)

0

10

Новые скоростные электропоезда начнут курсировать в Одессу после Евро-2012

http://www.odessa.ua/ru/news/39206/

0

11

Ага, курсировать-то может начнут, только со скоростями обычных поездов, если капитально не отремонтируют несколько сот километров. Там ограничение 100 везде.

0

12

Новые поезда в Украину из Чехии

http://www.segodnya.ua/news/14343042.html

0

13

Ближайшее будущее  железной дороги Украины

http://www.segodnya.ua/interview/14343538.html

0

14

Власти Рени опять заговорили о необходимости ветки Рени-Измаил.

0

15

Электропоезда "Hyundai" прибыли в одесский порт.

http://www.mtu.gov.ua/media/show/alias/ … ia_id/4995

0

16

Sturmovik написал(а):

Электропоезда "Hyundai" прибыли в одесский порт.

Ещё фото с выгрузки - http://dumskaya.net/news/poezda-foto-018009/

0

17

Как минимум один из новых "Хюндаев" уже в Харькове:
http://transphoto.ru/photo/480614/

0

18

В Харьков доставили новую "Шкоду".

http://atn.ua/newsread.php?id=76134

0

19

Шкода сегодня в Полтаве.

http://bogdan-ovchar.livejournal.com/525.html

+1

20

Поезда "Хюндай" вчера и сегодня совершали опытные поездки между Харьковом, Киевом и Львовом. Имеется фотоподборка с Львова.
http://sport.bigmir.net/euro2012/foto/1 … o-L-vove#0

и видео из Киева
http://sport.bigmir.net/euro2012/video/ … sazhirskij

+1

21

Хорошая статья про изменения в сфере пассажирских перевозок.

На перекладных: каким будет новый график движения поездов
http://cfts.org.ua/articles/44272

0

22

Обнародован график движения и цены на скоростные поезда Hyundai и Skoda:
http://www.ukrinform.ua/rus/news/obnaro … da_1420502

Азаров не согласен с отменой ночного поезда № 91/92 Киев-Львов:
http://www.interfax.com.ua/rus/main/103893/

Билеты на «Хюндай» будут стоить от 222 грн:
http://www.segodnya.ua/news/14375850.html

0

23

Опубликовано расписание новых поездов "Хюндай".

Киев - Донецк
№152 6:05 - 12:45
№154 16:45 - 23:40

Донецк - Киев
№152 5:55 - 12:45
№154 16:55 - 23:40

Киев - Харьков
№156 6:15 - 10:43
№164 18:15 - 22:50

Харьков - Киев
№155 18:45 - 23:15
№161 6:50 - 11:30

Киев - Львов
№157 6:20 - 11:15
№169 18:20 - 23:15

Львов - Киев
№170 7:00 - 11:55
№160 18:25 - 23:20

0

24

УЗ решила пойти навстречу пассажирам и не отменять ннекоторые востребованные ночные поезда. В частности, решено вернуть такие поезда:
Одесса - Запорожье;
Ковель - Черновцы;
Мариуполь - Львов.

0

25

Еще бы вернули 9,10 в прежнее расписание.

0

26

Вернули ещё один поезд, после огромного числа протестов и обращений.
Поезд №91/92 остаётся, теперь под номером №191/192:
http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/315464/

(его старый номер уже передали бывшему поезду №359/360 Киев - Львов).

Barthezz написал(а):

Еще бы вернули 9,10 в прежнее расписание.

Да, вообще жоппа получается. Из Киева в одессу невозможно доехать в удобное время. Ещё хуже, чем №9/10 дневная "Аркадия" №123: в 8.09 из Киева, в 19:49 в Одессе.

0

27

Да, я в шоке, что делать - хрен его знает. В автобусе не поспишь нормально!!!

0

28

ну как и предпологалось.1 июня я должен быть в днепропетровске по работе. пришлось взять билет на автобус... т.к расписание на днепр отвратное.

0

29

Поезда "Хюндай" опять опаздывают.
http://biz.liga.net/all/transport/novos … chinam.htm
http://gazeta.ua/ru/articles/life/_poez … kli/440995

0

30

Между Киевом и Днепропетровском запустят скоростные поезда "Hyundai":
http://donbass.ua/news/ukraine/2012/08/ … undai.html

0


Вы здесь » ОДЕССКИЙ ТРАНСПОРТНЫЙ ФОРУМ » Железнодорожный, морской и авиационный транспорт » Укрзалізниця. Новости железных дорог Украины.